tisdag, februari 18, 2014

Another boring day

Idag har jag inte gjort så mycket heller, obviously. Men jag blir så irriterad av att inte göra något att jag började putsa fönster, så nu kan man se ut genom fönsterna och mitt humör blev bättre, win win liksom! I övrigt har jag bara varit hemma förutom en promenad med hunden och en promenad för att hämta Jamie. Jamie gick förresten själv till skolan idag, jag följde honom ner och övervakade honom när han gick över stora vägen och sedan klarade han resten själv! Mina barn börjar bli stora nu!
Alex har varit pigg idag och jag tror han kan gå till skolan imorgon, thanks god!
Har även tagit lite kort på barnen idag, provade lite nya inställningar och voila!


Finaste tomten i skogen

The gamer

Haha kan man ha mer bus i blicken?

dem tre finaste

bror och syster

Inga kommentarer: