tisdag, februari 25, 2014

No more babies, throw back tuesday!

Jag tror att det är så att jag snart inte har några bebisar mer, Mollie har inte sovit middag på en vecka nu och det går fint! Dessutom somnar hon snabbt och utan protest vid läggdax numer! Så bara blöjan kvar och sedan är vi alltså klara med bebisar... Blöjan är något hon frekvent tar av sig när hon inte har byxor på sig så jag tror att det bara är en tidsfråga innan hon är pottränad också... Oj oj oj, tiden spinger ifrån mig och jag vill inte riktigt acceptera det!

Och därmed blir det lite THROW BACK TUESDAY!

Jamie 1 vecka

Jamie 6 mån

Jamie ca 1år
Alex 1 vecka


Alex 6 mån

jamie 2 år



Alex ca 9 mån och Jamie 2år


Alex 2 o Jamie snart 4

Alex 3år

jamie snart 5år

Mollie nyfödd

Mollie ca 6mån

Pojkarna förra året ca 4 o 6 år

Mollie ca 1år

Alex 5, Jamie 7 och Mollie 2 år (för ett par veckor sen)

Inga kommentarer: