torsdag, februari 13, 2014

sjukstugan fortsätter

Dagen har varit bra, blev hembjuden till Ulrika på lunch, så gick dit efter att jag hämtat Alex. God mat och gott sällskap och nöjda ungar som fick leka med nya leksaker och se på film. Dock vägrade ju Mollie såklart sova även fast jag gjorde tappra försök både på vägen dit och väl på plats...
Vi fick även sällskap av U och F till skolan och parken när Jamie och Liam skulle hämtas. Dock var majoriteten av barnen lite hängiga och ikväll kollade jag tempen 38,5 på Mollie och 38,4 på Jamie... Alex har varit pigg och glad så honom kollade jag aldrig. Verkar inte ta slut det här, så himla tråkigt... Så imorgon väntar ytterligare en hemmadag, och med facit i hand så borde jag kanske ha stannat hemma även idag. Men Mollie har varit pigg under dagen så jag trodde hon va frisk och Jamie sa inget imorse om att han mådde dåligt, speciellt inte till mig som sov när dem gick till skolan ;) Börjar dock undra om man ska ringa doktorn, 4 dagar med feber för Mollie, kanske är det något mer än bara en förkylning? Ringer man inte imorgon så blir det hopplöst att få komma dit innan måndag... Hmm, får se...

Inga kommentarer: