torsdag, februari 20, 2014

Lazy Nlie

Sitter och segar mig, har fortfarande inte fått i mig vare sig kaffe eller frukost då jag är för lat för att faktiskt gå och fixa det... Då är man lat ;) Måste dock ta tag i dagen snart då det kommer en tjej o ska kolla på vår barnvagn som jag försöker sälja. Slutade promota den å säljsidorna för jag tröttnade och då plötsligt fick jag napp. Hade en plan B och det var att ta med den till Sverige och försöka sälja den där eller helt enkelt ha den stående där och använda den när vi var där. Men vore ju toppen om den här tjejen ville ha den så vi blev av med den och fick lite plats i garderoben igen! Jag har även typ 5-6 kassar med kläder som ska skänkas som står i den garderoben, vet inte riktigt vart jag ska skänka dem så jag har liksom bara låtit dem stå där. Kanske ska gå ner i kyrkan och se om dem är intresserad (vi bor granne med en kyrka), vore ju himla enkelt att bara lämna dem där! Men var sak har sin tid...
Nähä, nu när jag sitter o skriver om det så skrev tjejen på facebook att hon inte kunde komma då hennes dotter är sjuk så behöver inte gå igenom garderoben idag heller ;) Men inte heller någon vagn såld... Oh well... Borde kanske dammsuga idag, ganska mkt skräp och hundhår här i huset, men hur kul är det? Tror att min period av att inte få gjort något alls fortsätter ;) haha
Orkar inte ens skriva mer, vad hände med den energiska Nathalie? Får se om hon tittar fram under dagen, till dess... enjoy your day!

2 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Å tack detsamma! Super mysig blogg detta!
På återseende:)

Me & My Baby Dolls sa...

Hehe, det är skönt med sånna dagar ibland ju! bara ha en latar-dag! :) kram!