måndag, februari 03, 2014

Lekgrupp och fullt ös

Idag har jag och Mollie varit på lekgrupp utanför Sotogrande med Ulrika och Felix. Det var mycket trevligare människor där och Mollie hade himla roligt :) Blir ju något dyrare än lekgrupperna i Gib dock då man får ta bilen plus att avgiften är lite högre, men det kanske det kan få va värt.
Sedan åkte vi med hem till Ulrika och deras lilla slott i Spanien, ne ok något slott är det inte men om man jämför med vår lilla lägenhet så är huset gigantiskt. Kan ju inte bli annat än lite avis på trädgården och poolen, men vi kan ju alltid hälsa på fler gånger ;) Hur som helst fick vi lunch och sedan medan Felix sov och Mollie såg på film så fick vi en trevlig pratstund!
Jag hann precis hem för att hämta pojkarna i skolan och sedan var det ju full rulle igen, utfodra alla barn och sedan medan Jamie var på scouterna och Alex provade på att spela trummor för första gången så åkte jag och Mollie och handlade. Fick det avklarat på samma tid som Pelle och Alex var på trum-lektion och sedan hämtade vi Jamie igen som varit på flygplatsen och hälsat på med scouterna. Alex var tydligen jätteduktig på trummor och tyckte det var superkul och vill definitivt fortsätta, så kanske får en musiker till i familjen :)
Väl hemma hade jag tänkt skippa o laga mat då alla barn tryckt i sig pannkakor innan vi åkte, men så fick jag ett infall att fixa pytt i panna på våra rester så det fick det bli. Populär blev den också :)
Sen var det plötsligt läggdax, och efter det har jag röjt här hemma lite. Imorgon får det blir mer städning, jag såg att barnens rum behöver gås igenom igen... Ett ganska roligt nöje tycker jag :) Kanske kan hitta något vi kan sälja igen och skapa lite plats! Skulle gärna sätta igång nu men tyvärr sover dem ju där inne nu :P


Kikade in i trädgården bredvid vårt hus (det huset är övergivet) medan vi väntade på pappa och bilen


Inga kommentarer: