söndag, februari 09, 2014

Lugn lördag

Vår lördag har varit lugn, faktum är att jag gått i pyjamas hela dagen :) nu borde jag sova men jag njuter av lugnet och av ordningen som slutligen lägrar i vardagsrummet. Jag har sovmorgon, den enda morgonen i veckan då jag kan sova hur länge jag vill så jag får passa på att vara vaken :)
Regnet har smattrat på rutan hela dagen så vi har fått roa oss inne. Jamie hängde med hem till Liam ett tag men vi andra har vart här. Pelle har sett på os och jag och barnen har spelat spel, grejat och så har jag läst en bok. Jag har saknat att läsa, måste försöka göra det oftare!
Ikväll har vi ätit taco, Jamie bakade kladdkaka till efterrätt och Alex chokladbollar till filmmyset :) vi såg filmen Planes, riktigt roligt trots samma handling som i så många barnfilmer... Lilla Mollan somnade i mitt knä, så himla mysigt!
Och när barnen lagt sig så såg Pelle och jag på filmen Parker, den var riktigt bra! Sedan satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, det var himla skönt att få tid med det!!




Inga kommentarer: