måndag, april 16, 2012

Vi har en lugn dag idag och jag fortsätter temat från helgen - romantiska filmer :) Har tagit mig igenom dem serierna jag hade tänkt se och har inte letat upp någon ny ännu så roar mig med filmer. Perfekt när man inte orkar med o göra nåt, som idag... Pelle o jag fastnade uppe framför andra sagan om ringen filmen igår och det var väl slut närmare ett... dumt dumt. Så nu är jag trött, väldigt trött. Men Jamie är i skolan o bebis sover, Alex roar sig med egen film på tv o Pelle på jobbet så då kan jag med gott samvete se på film o slappa :) Alex älskar o dammsuga så nu kan jag få det gjort utan o behöva anstränga mig också ;)
Alex är på bra humör idag vilket är konstigt då han somnade sent o vaknade tidigt som vanligt, så han borde varq grinigare än vanligt... Nå antar att det bara är att njuta så länge det varar!

Inga kommentarer: