torsdag, april 26, 2012

Sol och shopping

Idag har varit en härlig dag, varm och solig! Vart en vända på stan i förmiddags med Trine då det blev ny solhatt åt Alex och nya tofflor då hans sandaler och tofflor från förra året är för små. Var även förbi bvc o fick ny tid, vaccination för Mollie nästa vecka. Sen gick vi alla o mötte Daniela o Luciana i parken. Blev där tills det var dax o hämta Jamie, fick sällskap av Daniela dit o sen höll hon mig sällskap på lekplatsen tills Alex kissade ner sig när han hade ett av sina raseriutbrott, då fick vi gå hem.
Har lyckats bränna mig i solen också, antar att jag inte ska klaga men det gör lite ont på ryggen..

Idag frågade Daniela mig om jag hade påbrå från något annat land än Sverige eftersom jag var mycket trevligare än svenskar normalt är. Haha... well komplimang för mig men kanske inte så mycket för Svenskar i övrigt ;)


Nya hatten, så cool!
Nya lila tofflor, andra toffeln har Dora utforskaren på sig
Alex och Luciana, så söta!
Mollie snackar vid matbordet!

Inga kommentarer: