måndag, april 16, 2012

Bildblogg o ny header

Jag känner att min blogg håller på o förvandlas till en bild-blogg, men så är det ju så att en bild säger mer än 1000 ord också. Antar att mina dagar är rätt så snarlika och att jag inte har så jäkla mycket roligt att skriva om, men visa fina bilder är alltid roligt. Även fast det oftast blir latmaskbilder från min iphone som har låg kvalitet men ändå :)

Roade mig med o pyssla ihop en ny header förut också, simpel men ändå rätt snygg om jag får säga det själv...

Imorgon kväll ska jag gå till bowlinghallen med Kim, om det blir bowling eller ej vet jag inte, men trevligt ska det bli :) Dagen är inte alls planerad dock, blir väl som vanligt med grejande hemma, lekparken osv...



Jamie på vänstra gungan på högra ställningen.

En hyfsat sur o trotsig Alex

Mollie på jakt

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det är roligt att det har kommit upp fler bilder på din blogg. Då känns inte texten så lång och mastig :) Keep it up!