fredag, april 13, 2012

Klantarsel!


Är sjukt irriterad på mig själv. Mitt SD kort i kameran var fullt så stoppa in de i datorn och sen koppla ja in bärbara hårddisken för att säkerhetskopiera bilderna. Jag vågar aldrig radera från SD-kortet förrän jag har bilderna på 2 ställen. Kopierade dem senaste dagarnas bilder men vad det visade sig så glömde jag klippa in dem i rätt mapp. Sen kopierade jag alla mappar till externa hårddisken o så raderade jag på SD-kortet. Jupp, dem senaste dagarnas bilder är borta :( Glömde ju klippa in dem, och jag som tagit så fina bilder på Mollie på filten och idag tog jag bilder på alla 3 som bilden ovan. Bara ett par dagars bilder men ändå sjukt irriterande, det fanns ju massa fina bilder :( Nå får väl bli nya bilder imorgon på barnen, vill gärna ha en syskonbil i bättre kvalitet än den här ovan.

Nå har iaf varit en helt okej dag idag. Fast Pelle är på jobbet ikväll igen så jag känner mig lite ensam och övergiven nu. Alla barnen sover så det är bara jag och datorn... Har buffrat upp en film nu så ska se på den och sen krypa till kojs. Eftersom det är Lördag imorgon så kommer Mollie säkert vakna kl 7, idag sov hon till 8.20 när jag ändå gick upp 7.30. Jag vet att för många är kl 7 sovmorgon, men för mig är det tidigt... Jag är en kvällsmänniska!
Nä nu blir det film, ses

Inga kommentarer: