torsdag, april 12, 2012

Mollie

Sitter med min vackra prinsessa i knät.
Hon är den charmigaste bebisen jag mött! Och den senaste tiden har hon varit så nöjd :)
Igår rullade hon för första gången från rygg till mage, från mage till rygg klarade hon av redan för ett par veckor sen :)
Tummen och inte nappen är ett faktum, alla våra 3 barn har ratat nappen trots idoga försök. Nå Jamie tog tummen o nu också Mollie, bara Alex som skitit i båda...
Hon gjorde även premiär i barnstolen häromdan vilken funkar toppen, satte henne där när jag stekte pannkakor idag o hon satt nöjt o pillade med sina leksaker :)
Sover bra gör hon också oftast från 21-04 och sedan till 7-8 nån gång. Inget o klaga på där inte! Hon är vaken stora delar av dagen men är oftast nöjd som tur va! Bara hon får vara med :)


1 kommentar:

Frida sa...

Tack för din kommentar! Vilken underbart söt liten tumsugare! Thilde, min äldsta, suger också på tummen, det är så sött på nåt vis, men inte lika sött när de ska vänja av sig, skulle jag tro! Är lite lur på att även Stella kommer att rata nappen, men det får tiden visa.

Ville bara säga att du har en jättefin blogg! Vilket liv du verkar leva, så otroligt häftigt att flytta utomlands, hela familjen. Ni verkar absolut ha det toppen!

När i januari är Mollie född?
/Frida