fredag, april 27, 2012

Tidig morgon

Idag vaknade Mollie innan sju och låg o snackade så att alla andra vaknade så strax efter sju var jag o barnen uppe, 45min tidigare än vi normalt brukar gå upp så nu är allt redo. Men det är för tidigt o gå till skolan med Jamie så vi passar på o ta det lite lugnt så här på morgonen. Barnen ritar och jag sitter här, skönt med sådana mornar också även fast jag måste erkänna att jag hellre hade sovit dem där 45 minuterna ;) Pelle var iväg o jobbade igår kväll så jag blev lite rastlös o städade... Kom upp i varv o somnade inte förrän Pelle kom hem vid midnatt nån gång. Men praktiskt o få städat :) Dock får det bli dammsugning idag för det kan jag inte gärna dra igång när barnen sover.
Nu ska jag hänga den tvätt jag startade igår innan jag la mig o sedan väcka Pelle så han kan ta Jamie till skolan. Jag skulle egentligen ha träffat Zsana men hennes äldsta pojk blev sjuk så det får vi ta en annan dag. Så får se vad som händer under dagen, ikväll blir det iaf bio eller bowling med Kim beroende på vilka filmer som går, will be fun!

Inga kommentarer: