söndag, april 22, 2012

Sunday

 Halloj världen!

Idag har jag fått sova, tänk vad lite sömn gör :) Jag har en annan energi i kroppen och tillsammans med barnen har jag fått städat hela lägenheten och skurat av balkongen. Mina grabbar älskar att hjälpa till och med en belöning utsatt i form av en kaka så gör dem det rätt ordentligt också. Jamie har dammat och skurat en toa och Alex han har dammsugit. Inte fel o lära dem att hjälpa till hemma i tid :) Själv har jag plockat, städat köket, satt en tvättmaskin, skurat den andra toan osv. Pelle han har jobbat lite och självklart måste han se på F1... Blev lovad att vi skulle gå till Almeda garden idag men vi får väl se. Först ska alla dessa bilar köra sådär 30 varv till, vad för nöje det nu är o kolla på det?! Och sedan ska vi grilla så vi får i oss lite mat och sedan skulle vi eventuellt gå iväg. Nå känner jag vår familj rätt så kommer vi inte komma dit men ut ska jag iaf.. :) Himla fint väder idag också så jag vill ut o njuta! Inte för att det är ont om fint väder på det här stället vanligt vis, men senaste månaden har vi haft mer mulet än sol.

Imorgon är det äntligen dax för Jamie att gå till skolan igen och jag o Alex ska ge oss på o baka bröd och kakor och gå ut på nåt äventyr, lekgrupp kanske? Nå få se vad vi orkar med imorgon.
Veckan är helt oplanerad, men det brukar lösa sig efter hand som tiden går :)

Imorgon har jag kört läsk o godisfritt i en vecka, har fortfarande sjukt abstinens men det är bara att stå ut! Man kan inte låta kroppen bestämma över än, mitt sinne måste vara starkare!




Thats me


Inga kommentarer: