lördag, april 14, 2012

Idag har vi inte så fint väder i södra Europa heller, det blåser minst kuling men skulle inte förvåna mig om det var betydligt mer då tom balkongstolarna har ramlat omkull i blåsten. Och regnmolnen hänger tunga på himlen, riktigt hemma-sitta-väder. Och eftersom Pelle sover och jag inte orkar hitta på nåt så är det precis vad vi gör. Grabbarna pysslar med målarfärg o toarullar, Mollie ligger under babygymmet o jag roar mig med datorn...

I eftermiddag ska jag åka med Trine o Annika till Algeciras (Spanien) o shoppa, barnfritt! Jag behöver shorts inför sommaren och eftersom jag får hål i alla mina toppar så får vi se om jag hittar nån ny. Ska försöka hålla fokus på Nlie-kläder idag men det är så himla svårt :P Barnkläder är så mycket roligare o shoppa och man slipper stå i provrum o få komplex... Ska iaf bli väldigt skönt att komma iväg lite o bara vara Nlie!

Inga kommentarer: