onsdag, april 18, 2012

Sjuk


Om ni undrar varför Jamie såg lite mosig ut på bilden igår så kan jag berätta att det var för att han nu fått feber, och troligen låg de på lur redan igår kväll då han var väldigt trött... Så idag blir det en hemmadag igen.
Skönt jag fixade städningen igår så jag enbart behöver hålla efter med plockning idag. Inte för att Jamie är så jättekrävande, han är nöjd med barnprogram på tv, speciellt nu när han fått Alvedon. Men när alla 3 barnen är hemma så är det skönt att inte behöva städa en massa.
Jag hade tänkt att jag o Alex skulle baka lite kanelbullar idag då dem vi har i frysen är med mjölk i, men nu vet jag inte om det blir nåt med det. Jamie lär ju vilja vara med isf o bör man baka med en sjukling?

Blev förresten inte något med Kim igår, som vanligt när vi ska ses så lyckas hon få migrän. Vet inte om det är nåt psykiskt, att hon inte vill träffas ;) Nä skoja bara, detta var på hennes initiativ så jag är inte oroad över det.

Nu ska jag kasta på mig lite kläder och fixa mig lite frukost. ses!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Du har väldigt söta barn! Och dessutom en fin blogg.

Sandra sa...

vERKLIGEN Jättesnygg blogg design!!!!