måndag, april 02, 2012

Besök

Igår hade jag min egentid, 2 timmar med Anne. Det regnade så ist för en långpromenad så tog vi bilen till Caleta hotell på andra sidan berget här i Gib. Vi satt på deras veranda och snackade skit och njöt av utsikten över havet. Hur skönt som helst med bara tid för mig själv! Både Anne och jag behövde det och på vägen hem igen var vi på mycket bättre humör :)
Sen blev det en vända till lekplatsen med familjen innan vi gick o mötte Anders o Malin som var på road trip. Blev middag med dem o sen sov dem över här till idag. Hur trevligt som helst!
Idag regnar det så nu efter att ha varit ute o ätit frukost så har vi varit hemma o sett på film, Alvin and the chipmunks :)
Trine ringde nu så ska nog träffa henne sen och ikväll landar Mamma o Lasse i Malaga, dem ska förvisso inte bo här men tja vi kommer träffa dem några dagar i veckan. Ska bli mysigt! Dem kommer bo hos några vänner som har hus på spanska kusten, men dem kommer ha 1 timmas bilkörning hit så kommer ändå träffa dem endel skulle jag tro :)

Jaha, tur man har laptop för strömmen verkar komma och gå här idag, har ju förvisso inget internet just nu men jag kan ju iaf fortsätta skriva och publicera när det kommer tillbaka. Hoppas dock den kommer snart för har ju inget o göra på datorn annars :P
Alex han har somnat i soffan och Jamie spelar spel på min mobil, nya grejen för honom o han spelar samma sak om och om igen men han gillar det ;) Är iaf perfekt o ha med sig när man sitter på restaurang osv för då är det unge mindre som klagar :P

Inga kommentarer: