tisdag, april 24, 2012

Today


Dagen idag har varit en fin dag även fast Pelle varit hemma o sjuk. Han åkte på nån form av magsjuka igår och idag var han fortfarande uttorkad vilket resulterade i en dunder migrän för honom idag. Tack o lov verkar vi andra har klarat oss undan magsjukan!

Nå lämnade Jamie i skolan o sen gick jag, Alex och Mollie till affären och handlade. Kan säg att jag inte hade fått plats med mycket mer i dubbelvagnen på vägen hem utan att ta ut Mollie. Alex gick redan... :) Och ändå hade dem inte allt jag skulle köpa så får ändå gå tillbaka nån dag...

Sen blev det mys hemma ett tag innan Jamie skulle hämtas. Jag fick tom sovit en liten stund då Pelle ju var hemma :) Sen blev det som vanligt lekplatsen osv innan vi gick hem igen. Pannkakor till middag och sen gick jag o Jamie ut själva. Mysig promenad bara han och jag. Det är viktigt o få tid med bara ett barn åt gången ibland också! Han tyckte vi skulle göra det imorgon igen :P Älskade lilla kille!






Vem kan göra fulast min nu då?


Inga kommentarer: