lördag, april 14, 2012

Nöjd

Vet inte hur det går till men jag verkar fortsätta krympa. Har märkt att mina jeans börjat bli baggy som dem var avsedda o vara när dem köptes. Det var dem inte för en månad sen när jag kom i dem igen. Så jag kunde inte låta bli o testa mina andra jeans som varit för tajta. Dem som inte satt snyggt satt nu bra o dem inte gick o stänga kunde jag nu stänga! Vem vet, om en månad kanske även dem sitter bra :)
Måste vara amningen för jag har slarvat endel med socker det sista... Måste skärpa mig igen o få in rätt vanor för annars kommer ja nog gå upp igen när jag slutar amma...
Nå, jag är glad iaf!

Bilder 3,5 mån efter bebis i jeansen jag inte kom i innan :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'll tap that ;) Vilka snygga ryggmuskler du har, m-m-m!

Anonym sa...

Kanske bör tilläga att det är din syltsysterb i egen hög person som "dreglar" över bilderna ;)