tisdag, april 10, 2012

Epiphany!

Idag har jag kanske hittat lösningen, den som gör att jag kanske inte blir fullständigt galen... Ja jag har nämligen satt på en film för Alex på bärbara dvdn i hans rum vilket betyder att han lekt bra därinne och inte gnällt på mig hela dagen. Så jag har haft ork att faktiskt delta lite i hans lekar, och han har hjälpt mig att baka. När vi bakat klart brödet så ville han baka chokladkakor så det har vi också gjort :) Så nu ska jag fasen gå o köpa en kabel så vi kan använda tvn i grabbarnas rum. Och jag hoppas verkligen att hyresvärden går med på att slänga ut sängen i deras rum så att vi kan köpa en våningssäng så att dem faktiskt kan leka där inne utan att behöva sitta på sängen :) Vi ska gå o snacka med hyresvärden nån dag denna veckan.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du jag tror att även barn behöver återhämtning och säga avd man vill om att kolla på tv/film, nog är det återhämtande alltid. Skönt att bara få slötitta ibland, oavsett ålder :)

Kram Marri

Anonym sa...

PS! Åh de där chockladkakorna ser ju helfestliga ut :) Mums!! DS