måndag, april 30, 2012

Oh rainy day

Wow det regnade verkligen ute förut, fick stanna på vägen till lekplatsen o ta på grabbarna regnbyxor men sen gick vi 5m till innan jag insåg att jag skulle vara genomsur innan vi ens var framme då jag inte hade regnbyxor med mig så vi gick hem igen. Fick ringa Z o ställa in, dem hade redan hunnit till lekplatsen och vända eftersom dom liksom vi blev pisseblöta så det gjorde inget. Istället kommer dom över o spelar lite tv-spel med oss om en timma. Men först lunch!

Imorgon är Pelle ledig igen, första maj o allt det där ni vet. Har ingen aning om vad vi ska göra men jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute lite. Har regnat i 3 dar nu så börjar tröttna på o vara inne...
Onsdag är det lunch med tjejorna, iaf Annika och sen på torsdag kommer Maja o Johannes från Sverige! Det ska bli himla kul :) Dem blir här tills på tisdag så resten av veckan blir liksom uppbokad.


Inga kommentarer: