lördag, april 21, 2012

Sunny days!

Oj vilken underbar dag det blev ändå idag! Inte för att vi hamnade på Almeda garden men det gör inte så mycket. Först var det babysim och det gick jättebra, Johan tog bilder så jag hoppas jag kan få dem sen så jag kan lägga ut här. Inte riktigt som babysim i Sverige men ändå bra, Mollie dök och när babysimsfröken släppte henne under vattnet så simmade hon upp till ytan till mig, så himla häftigt o se! Även fast hon inte uppskattade det så mycket så var det häftigt att hon har dem instinktiva reflexerna att simma till ytan!
Efter babysimmet gick vi o mötte upp mina 3 grabbar och sedan blev det lunch på Biancas, helt ljuvligt varmt o skönt och efter ett tag i solen fick vi be dem ta ut markisen så vi fick lite skugga. God mat och trevligt sällskap! Och när vi var klara där efter efterrätten så var det för underbart väder för o gå in så vi gick till lekplatsen en vända. Men det var nästan för varmt o killarna orkade inte leka så länge. Nu leker dem här hemma ist, Pelle ser på F1 på tv och jag somnar nästan framför datorn. En helt underbar dag i solen, säkert 25 grader, helt perfekt!



Inga kommentarer: