torsdag, april 19, 2012

Sjukstuga

Det blev ännu en tråkig dag här hemma, fast lite bättre då Jamie var piggare under förmiddagen. Dock kom febern tillbaka framåt middagstid. Efter middagen gick Pelle o Alex ut o tittade på båtarna, Mollie somnade i babysittern och jag satt med lilla Jamie i knät o kollade på tv. Så himla mysigt! Somnade till lite också, aldrig fel med en lur. Sen gick jag med Mollie till affärn, vi behövde lite luft och vi behövde komplettera lite matvaror. Det var skönt o kom ur sjukstugan lite!
Jamie blir alltså hemma imorgon också så var väl tur jag fick lite tid utomhus eftersom det blir en innedag till. Stackars Alex hade nog behövt komma ut o leka lite men jag kan inte direkt lämna Jamie ensam hemma... Får se om jag kan få Pelle o lägga nån timma på Alex imorgon så han får komma ut lite.

Förresten kom min underbara make hem med blommor till mig idag ♥ Det är inte varje dag!


Tugga på mammas finger är det bästa jag vet
(lite skillnad i hudfärg)
Sötnöt
Älskade unge!
Lilla febriga killen
syskonkärlek

Inga kommentarer: