fredag, april 27, 2012

En dålig dag

Orkar inte skriva så mkt. Har haft en hemmadag med barnen idag, förutom när vi hämtade Jamie. Jag har haft en kass dag med huvudvärk, gnälliga barn o dåligt väder så tja, kasst humör.
Orkade inte fixa med maten så vi gick o mötte Pelle o så gick vi till McDonalds.
Efter det gick vi hem där vi mötte Kim o så vart det tjejkväll för mig. Så skönt! Vi gick o bowlade vilket jag faktiskt vann båda omgångarna av, trodde jag aldrig, jag som brukar få klotet o fara åt fel håll... Sen lev det lite andra spel på spelhallen där vi turades om o vinna. Riktigt kul var det. När vi tröttnade på spelhallen så gick vi o hamnade på en restaurang på casemates där vi satte oss o fikade lite o snackade skit. Det var så skönt o få prata av sig! Jag har verkligen saknat Kim! Har nu försökt snacka lite med P om endel av sakerna jag fick rätsida på när jag pratade med Kim men det gick väl sådär... Så nu ska jag väl krypa till kojs o hoppas på en bättre dag imorgon!


Finaste Prinsessan filosoferar på golvet
Alex teckning till sin farbror o faster, avbildande dem o deras vovve.
Gibraltar karta
Väntar på pappa som just kommer ut från jobbet
Im on top of the world

Balansgång

Food!!

Inga kommentarer: