måndag, april 02, 2012

En kul grej bara

En lista som jag lånat .

1. Hur gammal är du om fem år?
31, huga...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Pelle, Anders, Malin, barnen, Trine, Leo.

3. Hur lång är du?
167 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The last airbender

5. Vem ringde du senast?
Pelle

6. Vem ringde dig senast?
Lasse men jag missade det.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stod det?
Nummer xxxxxx har ringt dig, klicka på numret för o ringa tillbaka...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sen -93

10. När såg du senast din mamma?
4 februari när jag lämnade Sverige

11. Vilken ögonfärg har du?
blå/grå

12. När vaknade du i morse?
9.05 när Pelle väckte mig :)

13. Vilken är din favoritlåt?
Oj ett par av Nickelbacks nya rullar nog oftast

14. Vilken är din favoritplats?
Vid havet

15. Vilken plats föredrar du minst?
Typ fiskmarknaden ;)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Sverige någonstans tror jag, kanske...

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mina mardrömmar om att huset började brinna eller att en båt höll på o sjunka.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Oj, igårkväll när vi pratade minnen med Anders o vi pratade om när Nalle bajsade på honom när han sov över hos oss :D

19. Hur stor är din säng?
Kingsize!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Pink Laptop!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och mjuk bh nu när ja ammar

22. Hur många kuddar har du i sängen?
vi har 3 sammanlagt

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
Stenungsund, Borås, Ingarö (sthlm), Lysekil, Gibraltar

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Ja med dem jag känner, annars blyg o tystlåten

27. Vilken är din favoritglass?
Romrussin

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Choklad av nåt slag tror jag

29. Tycker du om kinamat?
Yummi!

30. Tycker du om kaffe?


31. Vad dricker du till frukost?
Vatten eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
just nu sover jag på höger sida sängen och högra sidan av kroppen... men vanligtvis är vänster sida min, men sängen är för obekväm på vänster sida här.

33. Kan du spela poker?
Nja...

34. Tycker du om att mysa/kela?
Of course

35. Är du en beroendemänniska?
Ja....

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jorå

37. Vill du ha barn?
Jag har 3 och enligt maken så räcker det nu :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite franska lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja vad jag vet vid 4 tillfällen, som nyfödd, när jag hade hjärnhinneinflammationen, när Alex föddes och när knät gick sönder...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Badar hellre i bassäng men annars Havet alla gånger!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Pelle skulle kalla det skit men tja roliga saker som kläder o presenter

42. Äger du dyrbara smycken?
Nä inte direkt

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Tja jag kan nog charmed serien bäst

44. Kan du rulla med tungan?
Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj ingen aning

46. Sover du med gosedjur?
Bara om barnen tar med någon till vår säng

47. Vad har du för ringsignal?
öh ring ring....

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nä tror jag inte

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en sax o Mollies kläder

50. Flirtar du mycket?
Nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej men skulle nog förtjäna det ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Det lilla blå loket innan nattningen med grabbarna

54. Läser du dagstidningen?
Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Oj, vad heter den... en spansk iaf

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett D när jag visade Jamie hur de såg ut

59. När var du i kyrkan senast?
Öhm, November tror jag...

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Min svenska lärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ett par nätter kanske, husvagn passar mig bättre och hotell ännu mer ;)

62. Vad hatar du?
Orättvisor, oärlighet, när nåt hemskt händer mina barn.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ett Bones avsnitt

64. Har du varit med i tidningen?
Ja några gånger

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Jadu, vad räknas som konstigt?

66. Vad ska du göra nästa sommar?
Till sommaren blir det att åka till Sverige, ett par veckor på östkusten o ett par på västkusten :)

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit och lila.

68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Ögonen, fin kropp

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Pelle eller mamma eller får Sandra till msn.

70. Har du någon piercing?
Öronen

71. Din största vinst?
Min fina familj!

72. Civilstånd?
Gift

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloggar Facebook, Familjeliv, streamingsiter

74. Är du fåfäng?
Who isnt!?

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja jag är bra på att älta o ångra saker tyvärr...

Inga kommentarer: