tisdag, april 03, 2012

Down down

Wow sen helgen har jag verkligen varit superseg, vete 17 vad det är med min kropp men den är verkligen inte med på noterna. Hostar dessutom fortfarande massa slem och det värker helt oprovocerat i mitt knä. Allt jag vill är o bli av med förkylningar o skit så jag kan hänge mig åt träning o få ont i knät pga det och få lite energi. Få lite ny motivation i viktnedgång så jag kan hålla mig från sötsaker osv...
Känner lite lätt nere idag också, vet inte om det beror på att vi varit inne hela dagen eftersom regnet har öst ner eller vad det är men nåt är det....
Mamma och Lasses flyg blev inställt igår och senast jag hörde idag var att deras boarding blev framflyttad gång på gång så känns inte som att dem någonsin kommer hit. Dessutom ska dem ju inte bo här så även om dem kommer iväg idag så får jag inte träffa dem idag. Dem ahr inte heller bestämt vilka dagar dem ville träffas så det känns liksom som att det inte alls kommer bli av... Hela den veckan blir konstig för jag vågar inte boka in något nu när jag vet att dem kommer vara här så som idag sitter jag här hemma deppig o uttråkad ist. Troligtvis kommer jag inte träffa mamma o Lasse imorgon heller så borde kanske försöka boka in något, men vad?! Nå nåt ska jag nog komma på, finns alltid nån o träffa en sväng :)
Nu vaknar min bebis så ska försöka rycka upp mig lite...

Inga kommentarer: