måndag, mars 14, 2011

Vid liv

Ah shit vad gott en varm dusch kan göra :) Ren och lite mindre stel i kroppen! Sen hjälper det väl att jag fått behålla det jag stoppat i mig sen två-tiden. Sov ett par timmar på eftermiddagen också, är visserligen fortfarande en zombie men mår bättre. Magen är orolig men stabil, känns skönt.
Dock verkar även Pelle ha åkt på det nu :( Fast han har mest magkramper o inga spyor.

Jag har i eftermiddag tom orkat plocka undan lite i huset, får som bekant lite panik när röran tar över här hemma. Imorgon får det bli o tvätta våra lakan och alla filtar som vi använt idag. Skönt iaf att vi vuxna inte spyr ner hela sängar, mattor osv :)

Småkillarna är nu återställda, dem har ätit o bråkat precis som vanligt idag så på torsdag får dem åka till folkets hus. Imorgon om jag mår okej ska jag försöka få ut dem en sväng för dem klättrar lite på väggarna :P

Nu ska jag se på en film, vi hörs!

Inga kommentarer: