tisdag, mars 15, 2011

oro

Jag har fått pratat med Pelle nu och än så länge är han inte opererad. Dem är fortfarande inte helt säkra på att det är blindtarmen. Nästa steg är troligen titthålsoperation, men dem hade inte tagit det beslutet ännu. Dem hade gjort ultraljud men inte sett något, vilket tydligen inte sa något då det var svårt o se blindtarmen med ultraljud... Så nu blir han kvar för observation och en eventuell titthålsoperation.
Även om jag pratat med honom och hör att han inte är orolig eller i någon fara så kan jag inte låta bli att vara orolig. Han är ju mitt liv och jag kan inte leva utan mitt liv som dem säger i nån bok jag läst. Han lider och det räcker för att göra mig upprörd, att han dessutom måste ligga på sjukhus gör ju att det känns allvarligt. Och att inte kunna vara där hos honom och finnas för honom gör ju allt ännu värre. Jag saknar honom och oroar mig... Jag älskar ju min Ple <3 Jag hoppas att allihop bara var ett missförstånd och att han får komma hem imorgon, hel o välbehållen!
Nu ska jag ta med min oro och krypa i säng, ses!

Inga kommentarer: