torsdag, mars 10, 2011

Har haft en trivsam dag på jobbet hos C, dem 4 timmarna sprang iväg och eftersom hon har så mkt just nu så fick jag erbjudande om timmar imorgon också så jag pusslade ihop så jag jobbar 4 timmar imorgon em/kväll :) Får klämma in så mkt timmar som möjligt nu innan vi får huset.

Och idag har Pelle fått reda på att han fått jobbet i Gibraltar. Jag fick mig en chock på jobbet när jag fick reda på det men nu har jag smält det. Vi kommer ha en trygg inkomst, men också ökade utgifter. Det blir pendling ett tag för Pelle men känner jag mig själv rätt så kommer jag o grabbarna snart flytta efter. Bara vi kan få radhuset uthyrt, katten bortlämnad (hunden har jag redan 2 som erbjudit sig o ta) och ett lager o ställa våra saker i så... Men det är inget beslut jag är redo o fatta än, först behöver jag ge stenungsund en chans, Pelle måste känna på jobbet och vi får känna lite till på Gibraltar. Men en av dem främsta fördelarna jag ser är att ungarna kommer bli 3-språkiga på bara några månader då det pratas både spanska och engelska i Gibraltar! Finns såklart fler fördelar, men också några nackdelar så är ett stort beslut.

Nu blir det en sväng till Carl o vicky på besök, ska bli trevligt!

Inga kommentarer: