torsdag, mars 17, 2011

Åh så trött jag är idag, helt slut. Bortom all beskrivning, så trött! Slappnar ju av idag, Pelle är hemma och nyckeln ligger i handväskan :)
Jag har ändå vilat idag på dagen men det hjälpte inte ett skit...
Det vi har fått gjort idag annars är o spana in färger till målningen men vi köpte inget då vi har rabatt i en butik i Stenungsund. Sen så handlade vi lite mat i affärn o sen vart både Pelle o jag slut... Hämtade barn och sen ahr här inte hänt så mkt. Jag har lagat mat, tvättat en maskin med tvätt, packat lite, plockat ner lite gardiner... Sen så har barnen fått sig ett bad men det är inte så krävande från min sida :)
Imorgon åker vi till Stenungsund för att påbörja målningen, mamma o Lasse ska ju hjälpa oss så vi kanske hinner med endel :) Tänkte kolla om vi kan få låna grannens släp imorgon o få med en massa saker när vi ändå åker till Stenungsund. Hunden o barnen ska ju med så kommer inte gå in så mkt i bilen...
Nä somnade nästan nu när pappa ringde o rapporterade så får nog krypa upp i säng. Vi höres!

Inga kommentarer: