måndag, mars 21, 2011

pepp

Sitter o peppar mig inför promenaden med ML, inte för att jag inte vill men för att knät redan värker o hugger. Känns inte så lovande... Ska strax smörja in det med voltaren-gel och packa in mig o hunden i bilen iaf. Håller på o bli riktigt tjock, så jag behöver motionen. Antar att jag får börja strunta i smärtan och börja röra mig igen innan jag blir helt galet deprimerad över bilringarna igen...

Idag har Pelle o jag varit på banken o skrivit på några papper vi missade i förra veckan. Vi diskuterade också situationen med gibraltar och hur man löser det med pund o kronor... En massa saker att reda upp. Suck.

I övrigt har jag packat och grejat. Har knappt nån mat kvar i skafferiet :) Har också tagit ner alla gardiner för o tvätta innan flytten, det är väldigt naket och tomt...

Imorgon ska vi till stenungsund på em, träffa snickaren som fixar badrummet och måla lite till. Sen så kommer David ner från sthlm för att hjälpa till lite och umgås. Han blir väl här några dar så då hoppas jag på några vändor med släpet till både lägenheten och tippen. Lättare när nån mer än jag kan bära :)

Inga kommentarer: