tisdag, mars 29, 2011

Inspiration!

Är riktigt besatt av tanken på att få uppfylla min dröm. Pelle och jag pratar om det, bollar idéer o tankar och jag är så jäkla pepp på att få börja skriva! Att det ska vara sånt meck hela tiden, det är ju nuuu inspirationen finns, men nu finns inte tiden o möjligheten... suck! Bara o hoppas att inspirationen och skrivarlusten till denna historia finns kvar när möjligheten infinner sig!
Framtiden ser ljusare ut nu när jag ahr detta o se fram emot :)

Sen så har jag varit ute på promenad med ML ikväll och vi har fnittrat som besatta. Väldigt skönt o komma ut och bara ha roligt en stund. Skratta åt tokigheter och prata om endel allvarliga saker också... Skönt att vi hittat tillbaka. Så tack ML för påfyllningen av energi jag fick ikväll :)

2 kommentarer:

Leijona sa...

Skriv ner idéer och tankar så dom inte glöms bort!
Låter spännande med att börja skriva! :) Böcker eller?

Nathalie sa...

Ja det är en bok jag vill få skrivit, om jag lyckas med det så kan jag kanske börja fundera på en till :P