fredag, mars 11, 2011

Fredagsmys!

Idag har vi varit på torp o träffat Pennan, det var trevligt :) Jag har fått köpt mig 2 par nya byxor och ett halsband o ett armband från "go red" kampanjen som stödjer forskning för kvinnohjärtan. Väldigt snygga smycken faktiskt men vi får se hur länge dem håller... Det viktigaste för mig var faktiskt o stödja kampanjen som såklart ligger mig varmt om hjärtat.
Både Pennan o Alex var trötta så var kanske inte ett jättemuntert sällskap, iaf Alex gnällde endel. Givetvis hade jag glömt barnvagnen hemma så efter en stund gav jag upp o hämtade en kundvagn på coop :) På slutet slocknade Alex liggande på min jacka i vagnen o sen sov han hela vägen hem.

Sen vi kom hem har jag fått städat av här hemma, Pelle har badat barnen och just nu står maten i ugnen. Bara köttet som behöver stekas upp om en liten stund. Blir myskväll med älsklingen idag <3

Inga kommentarer: