måndag, mars 28, 2011

Har finaste mannen och bästa mormodern!

Har haft en fin dag. Min man var otroligt gullig o hade åkt till affären efter att ha lämnat barnen, jag fick sovmorgon. Han hade köpt blommor och jordgubbar så jag kunde få frukost på sängen men självklart vaknade jag för tidigt så det fick bli frukost i soffan :) Han köpte jordgubbar då han vet att jag inte gillar o äta precis när jag vaknat. Men inte ens mer än 1 jordgubbe fick jag i mig... Men han är så fin min älskade Pelle!
Förutom jordgubbar o blommor så har vi firat med o äta lunch på stan, vart kanske inte så romantiskt men det var trevligt!
Sen så ahde vi utvecklingssamtal hos dagmamman. Hon hade inte ett negativt ord o säga om pojkarna. Hon sa rakt ut att dem ska vi verkligen vara stolta över för vi har verkligen lyckats och det är ju inte tråkigt att få höra!! Glada, sociala, väl utvecklade pojkar som aldrig är inblandade i bråk :) That made my day!
Vi blev där rätt länge och det var väldigt trevligt :)
När vi väl var hemma igen så fixade jag middag, min o Pelles mat, det vi skulle ha ätit den där kvällen för 7år sen som vi glömde bort o laga... :) haha, lövbiff o klyftpotatis med vitlökssmör iaf. Gott som vanligt.
Har inte hunnit med så mkt mer idag, jag har packat en stackars låda :)

Har ikväll ringt min mormor som ju fyller år, jag tyckte hon var gammal när hon för 7år sen fyllde 85år, idag blir hon alltså 92år gammal och is still going strong! Älskar min mormor så mycket att jag kan inte föreställa mig den dagen hon inte längre finns hos mig. Jag har alltid sen jag var liten sagt att hon ska bli 100år gammal och det känns inte lika hopplöst längre :) Även fast det vore otroligt om jag fick ha henne hos mig i ytterligare 8 år eller mer!!!

Nä, nu är inspirationen slut för ikväll. Vi höres säkert imorgon ;)

Inga kommentarer: