tisdag, mars 08, 2011


Ser verkligen fram emot att åka till gynekologen imorgon, haha, kanske låter lite udda men jag vill verkligen tala med en läkare! Själva undersökningen är inget jag ser fram emot dock. Men kan jag få lite svar blir jag lycklig! Det är det som står på schemat imorn fm, sen umgås med grabbarna innan det blir jobb på kvällen. Sista inplanerade tillfället hos C som det ser ut som. Men kanske får ett par tillfällen till imorn, vi får se. Kommer ju bli rätt fullt upp med o renovera i nya lägenheten och packa ner det sista i detta huset... Är inte jättesugen på o jobba just nu när kroppen värker, sitter gärna stilla så mkt som möjligt när jag inte packar lådor. Hoppas det kan gå över så jag kan börja motionera lite igen, dubbelhakan börjar bli pinsamt stor!

Har idag iaf fått packat ner en hel del, nu vet jag inte riktigt vart jag ska packa härnäst. Är positivt förutom att jag vet att det är så mycket kvar :P Men det kommer lösa sig när det väl är dax. Måste ju som sagt kunna leva här också...

Inga kommentarer: