onsdag, mars 09, 2011

Roligheter

Ikväll så är jag lite muntrare än innan.
hade en trevlig dag på jobbet som gick fort. Fick även erbjudandet o jobba imorgon och det tackade jag såklart ja till, så kommer jobba medan barnen är hos dagmamman. Kommer få träffa den ordinarie assistenten imorn för första gången vilket känns lite ironiskt då jag kommer sluta nu. Men idag när det vart så trevligt på jobbet känns det lite tråkigt o lämna detta jobb... men lite långt o pendla med den kassa lönen.

På fredag ska jag o barnen åka till torp o träffa Pennan, ska bli superskoj o ses! Då måste jag försöka få köpt nya byxor åt mig då alla mina verkar falla i sönder...

Lördag ska Pelle till Borås o spela poker så jag o grabbarna åker till Andrea o Max i Ulricehamn! Även det ska bli superskoj då vi inte setts sen okt-nov nån gång. Vi kommer sova över där (P sover i borås) och på söndag hoppas jag vi kan titta förbi Totte och Jenny i Borås på vägen hem. Så fullspäckad helg! Ska bli så kul =)

Inga kommentarer: