måndag, januari 28, 2013

tandläkarjakt

Mollie sover gott och jag har försökt hitta tandläkare genom google. Har dock kommit fram till att Gibraltar ligger lååångt efter och att dem har typ har hemsidor från början på 2000-talet... Nå jag hittade inget alls genom att googla men fick tips på facebook så om Mollie vaknar i tid så ska jag gå förbi ICC där det ska ligga tandläkare och prata med dem. kanske jag kan få en tid till imorgon iaf. Just nu går det rätt bra för jag knaprar piller konstant men det vill jag ju inte göra för länge...
Men usch jag gillar inte att gå till tandläkaren även fast jag verkligen inte har tandläkarskräck, men man är så utelämnad och sårbar... Det är lite obehagligt att inte ha någon kontroll alls tycker jag. Sen tycker jag det är otäckare här än hemma i Sverige också eftersom man kanske inte förtår alla medicinska begrepp och framför allt kanske man inte kan göra sig förstådd. Jag behöver tex få antibiotika vid ingrepp i munhålan pga av mitt hjärta, det gäller att få fram det... Nå först behöver jag en tid och sedan kanske jag äntligen kan få ordning på min mun igen... obehagligt eller ej, det måste ju fixas!


Inga kommentarer: