tisdag, januari 29, 2013

Bildbomb

Massa bilder från igår och idag. Jag har inte dött av min tandvärk ännu och jag har inte varit till tandläkaren då Pelle konstaterade att jag hade en stor elak blåsa längst i kinden på tandköttet på tanden. Ska dock ändå ta mod till mig och ringa en tandläkare (läs: få Pelle att göra det åt mig) för min mun behöver gås igenom plus att tandläkarkällor från Sverige säger att det kan vara infektion...

Annars har dagarna flutit på som vanligt med lämningar och hämtningar av barn och idag lite parklek.



Mollie på köksbänken bland all skit


Tofsar är spännande


en fin dag 


Mollan väntar på Alex


Coolaste killen


Ny t-shirt, snygg kille :)


Gunga lite


Mys på hög nivå


Mer mys


Soluppgång tisdag


Apor i stan idag, hatar dem


Mollie får tänder och vill bli buren. Mamma vill greja - I give you the solution, bärsele!


Har spanat på dessa länge, dem är för stora för Mollie o prislappen har varit lite saftig. Nu hittade jag dem på rea, 50 spänn, som hittat! Sen att det kommer dröja ett år eller så innan hon kan ha dem är en annan sak :)


Vackra Jamie


fina pojkar


Alex i sin nya keps


Goingar!


Mollie igen

Inga kommentarer: