tisdag, januari 22, 2013

Tisdag idag va?

Hello yrsel du är inte välkommen. Stelheten av att ha haft Mollie sovandes på mig i 2 dygn tar ut sin rätt skulle jag gissa för satans vad yr jag är... Inte alls uppskattat då det försvårar min vardag enormt... såklart.
Alltså förlåt för att detta har blivit världens klagomur men det händer typ inget positivt för tillfället, det är bara sjukdom på sjukdom. Dock är Jamie bra nu och ska till skolan imorgon så ikväll har jag suttit och skrivit inbjudningar till hela hans klass inför kalaset han ska ha nästa vecka. Snacka om att man är otränad i handen vad det gäller o skriva för hand... Men nu är 20 inbjudningar skrivna och Jamie kan lämna dem imorgon, jag hoppas att sådär hälften av alla inbjudna barn kommer för annars blir det så satans dyrt :D Men det är det ju i sådana fall värt för Jamies skull :)
Har även varit en snabbis i affären med Jamie ikväll och så har vi spelat lite alfabet med stora killen då Alex blev hängig på eftermiddagen och somnade... Ingen skola för honom imorgon heller... Och Mollie har fortsatt feber tyvärr... Själv fick jag världens hostanfall och blev jätteandfådd av att gå till affären och då har vi typ 150m till affären... så jag är inte direkt kry... Pelle går på febernedsättande och huttrar hela tiden så friska familjens maraton fortsätter...

På fredag blir Jamie 6 år, hur gick det till?! Måste verkligen bli frisk så jag kan köpa sista presenterna!! Han önskar sig typ allt... Men får nöja sig med bara några av dem sakerna han önskat sig för vi har inte råd med allt... men det är ju bra han har en önskelista iaf :)


Sjuklingen


Sover bort hela dagarna


Massproduktion av pärlplattor idag


Trötta tjejor


Regnbåge


Handlar lite

1 kommentar:

Emmelie sa...

Åh va grönt ni ser ut att ha de, saknar värmen som bara den!