torsdag, januari 17, 2013

en ny dag imorgon, tack och lov!

Har inte haft en bra dag med samtliga barn hemma, uttråkade och lite småsjuka... Mollie är ju egentligen inte sjuk förutom sin vackra blåtira vid ögat så hon och jag var ute en stund i förmiddags. Annars har jag städat skåpen i köket och bakat bröd. Grabbarna har lekt endel då dem mådde rätt bra mitt på dagen men det innebär också att dem har bråkat, mycket!
Vi såg en mysig film på eftermiddagen och sen släppte jag äntligen loss min matidé, pasta, kyckling, grädde, ost, kryddor och in i ugnen - gott!
Sen fick Pelle ta hand om barnen för jag var/är helt slut. Nu är Pelle ute och träffar en kompis medan jag har duschat lääänge och ska nu bädda ner mig med en bra film, jag håller också på o bli sjuk :( Näsan rinner och halsen gör ont, är nog samma som Jamie har så har jag otur ligger jag i feber imorgon...

Dansar på bordet, jag vet dålig bild, min telefon kan inte ta bra bilder med blixt längre...


Älskar dessa buskar som växer här nere


Promenad


Klättra lite i trappor


Gungar på en häst :)


Hon gillar trappor


Mysigt träd


Mina egen komponerade frallor som fick högsta betyg

Inga kommentarer: