måndag, januari 07, 2013

Idag har varit en sådan där typisk dag som gör att jag inte vill flytta från Gib. För det första har solen varit framme och värmt upp oss, inget ovanligt i Gib dock men ack så skönt när man kommer frusen från Sverige ;) Sen så har jag hunnit med o hämta Alex, tvätta massa, möta Daniela vid lekparken vid skolan där vi hängde några timmar, hem o fixa mat, stressa till Scouterna, möta Nina på vägen vilket resulterade i fika, sprang på Trine vilket innebar dubbel fika. Sen hem och bada barn, fixa kvällsmat och sen i säng med barnen. Spontan, varm och trevligt dag! Jag älskar detta med Gibraltar!! Man springer alltid på någon man känner och folk är sällan stressade utan man har tid o ta en fika eller stå o prata bort en halvtimme :)

Imorgon tror jag bestämt att det blir åka av, iaf verkar det som det för tillfället :) Jag o Trine planerar en mindre roadtrip imorgon på förmiddagen innan Alex ska hämtas. Man får passa på när man har bil :) Behöver handla också... Kanske får bli imorgon det också, efter att Alex är hämtad och Trine avlämnad för jobb. Vi får se!



Trappan Mollie fixar helt själv numer utan övervakning


Höhö mamma tar kort


Sötnöt


tittut


Cykla är kul tycker Alex


Kommer ni?

Inga kommentarer: