torsdag, januari 31, 2013

Doktorn nästa

Har en tid hos doktorn om 30 min så ska snart packa ner Mollie i vagnen och promenera in till stan. jag hoppas på att doktorn lyssnar på mig för jag orkar inte må så här mer. Jag är trött på att var så trött att jag rasar ihop när barnen kommit i säng, ont i huvudet, snor i hela skallen, hosta som inte är av denna värld och idag även ont i örat... Jag tänker köra mitt hårdaste kort idag, något som jag sällan använder men jag kommer spela på mitt hjärtfel och att jag därför behöver extra hjälp. Något som jag vanligtvis blir förbannad över om någon nämner, jag är fan inte någon som behöver massa extra hjälp pga att jag har ett hjärtfel. Men nu ska jag utnyttja det för jag orkar inte vara mamma till tre barn just nu och det är något jag måste orka med...
Well, see you on the other side! Måste gå!

Inga kommentarer: