söndag, januari 27, 2013

Kalas

En så jäkla lång dag... Kl nio imorse började jag greja och nu kl åtta på kvällen är första gången jag sitter o slappnar av på riktigt på hela dan.
Idag har vi bakat en kaka, kanelbullar och kokat vinbärssaft och sedan har jag städat o skurat hela jäkla lägenheten. Ställt i ordning lägenheten för kalas och diskat typ 3 gånger under dagen... Sen har vi haft kalas från ungefär tre till klockan sju, jättetrevligt men jag är överlag inte förtjust i kalas. Och jag gillar verkligen inte att vara värdinna för kalas, kanske lite lustig med tanke på att jag gärna hade jobbat på ett café eller drivit ett. Men det är skillnad för då är det inte bara folk man känner som kommer... Nå barnen var nöjda iaf, fina presenter fick dem och våra hembakade kanelbullar gick åt fort :) Nu har Pelle diskat upp sista disken så nu säger vi nog snart tack för idag!
Puh!


Tog inte så många bilder idag för jag hade fullt upp med anant men här kommer blandat mobil och kamerabilder.
Jag o Jamie stod för bakandet idag


Kanelbullar, blev jättefina idag!


Alex kalasfin


Me and my boy

Jamie öppnar sin sparkcykel han fick

Mollies tårta

Jamies tårta

spelar wii

conversation

Alex testar sparkcykeln

Haha

Och mer HAHA - Jag, Ida, Trine och Annika

Inga kommentarer: