lördag, januari 19, 2013

And here we go again

Godkväll. Det är mer än ett heltidsjobb att ha sjuka barn, nu när Mollie och Alex äntligen är i säng så har jag en pigg Jamie sittande framför tv:n. Jamie sov några timmar här på dagen då febern var tillbaka, sen fick han febernedsättande och mat så nu vill han ju inte alls gå och lägga sig och det kan man ju förstå... Kollade febern på Mollie och Alex innan jag la dem och som jag misstänkte så hade Mollie feber, 39,3. Alex var dock feberfri! Själv känner jag mig ledbruten och trött så har tagit paracetamol och hoppas febern håller sig borta!
Imorgon får vi leta efter ett helgöppet apotek och hämta ut Jamies antibiotika för det verkar ju inte ge med sig annars... Sen kanske vi får återvända med mig och Mollie i veckan till doktorn, vem vet... Suck!

Annars då? jo jag är fortfarande uttråkad och dödligt trött på barnprogram i alla dess former. Funderar på o streama något och sätta på hörlurarna så jag slipper lyssna på Kalle Ankas kvackande! Vi hörs.

Stackars oss sjuklingar


Min fina man


Lilla tjejen somna bredvid mamma


Fina Jamie gjorde detta till mig igår, bokstaven A saknades

Inga kommentarer: