torsdag, januari 31, 2013

Bihåleinflammation

Har varit till icc nu och doktorn och fått min diagnos bekräftad. Och jag behövde inte ens använda mitt hemliga vapen för att få antibiotika och nässpray utskrivet. Alltså bihåleinflammation, röda öron och tydligen lite feber nu när hon kollade. Inte konstigt att jag har mått skit... Eller mår skit. Hon trodde inte på inflammerad tand så ingen akuttid till tandläkaren men ska ändå ta tag i det o ta mig dit.
Efter doktorn mötte vi Ida och Alfie på en kopp te innan Alex skulle hämtas.
Hämtade idag en gladare Alex som var nöjd med dagen i skolan efter att både jag och pappa pratat med fröken om hans små problem han har där. Jag hoppas att det ska vända för jag har saknat min glada kille!!
Nu ska jag vila för Mollie sover och Alex ser på film. Ses!



Inga kommentarer: