måndag, januari 21, 2013

atchoooo

Host och nys och blä, fy sjutton alltså. Förra veckan var jag uttråkad av att vara hemma med barnen, idag orkar jag inget alls och är skapligt nöjd med att Mollie bara velat sova på mig hela dagen så jag inte behövt göra något alls. Största bekymret är värken i kroppen som man får av o sitta i samma ställning och som även blivit kvar från natten då Mollie även då enbart ville sova på mig... Det var en jävlig natt med ont i halsen och så täppt näsa att jag knappt kunde andas och en Mollie som bara ville ligga på min hals vilket inte direkt avhjälpte min andning.
Jamie är bättre idag fast inte helt hundra, dock är han på scouterna nu för att bli upptagen i kåren och avge sina löften. Det var den enda upptagningen dem hade i år så det var bara o proppa honom full i mediciner... Får se om han ska till skolan imorgon, men tror han skulle må bra av en dag till hemma även fast det är tråkigt.
Alex har feber idag igen så han blir definitivt hemma imorgon också... Stackars oss säger jag bara! Dessutom verkar alla 3 barnen ha nån ögoninfektion då de kommer gojs ur ögonen på dem hela tiden...
Dagens positiva är att mitt smaksinne börjar komma tillbaka, mycket roligar o äta om man känner smaken, yey!

nöjd med febrig tjej


Så här har vi spenderat större delen av dagen


Mollies sårskorpa ramla av idag och ärret ser fint ut, tror det kommer blekna bort!


Lite piggare idag


Inte alls pigg idag


Sliten mamma

Inga kommentarer: