söndag, januari 13, 2013

Städtant Nlie

Har fått gjort mycket ikväll, diska, plocka upp, damma, dammsuga och skura lägenheten. Jag kände att jag behövde få berätta det för någon om hur duktig jag har varit :) Ska bara städa toalett, badkar och handfat så är hela lägenheten fixad, det känns bra! Lättare att få det gjort när ungarna sover, nu kan jag med gott samvete gå och fika imorgon förmiddag som planerat :) Ska träffa en fd kollega till Pelle som jag chattat en hel del med då hon precis fått barn och hon o Pelle blev rätt bra kompisar, men jag har aldrig riktigt träffat henne mer än som hastigast på gatan innan vi började chatta. Så det ska bli spännande! Hon är polska men har studerat i Sverige så hon kan endel svenska, men jag tror vi håller oss till engelskan ändå... eller jag vet inte :)

Nä nu har jag vilat färdig, badrummet here i come!

Inga kommentarer: