måndag, januari 14, 2013

Måndag och rutin igen

Har haft en växlande dag med både bra och sämre tidpunkter, det var väldigt trevligt att få träffat Anna och vi bestämde att vi ska försöka ses redan nästa vecka igen :) Hennes 4 månader gamla bebis är typ lika stor som Mollie, skulle ge henne lite kläder men hälften fick jag med mig hem igen eftersom dem redan var för små för Marianna, haha!

Annars idag har det varit vardag med hämtningar, middag, scouter och mys. Alex har typ spenderat all tid hemma med o streama Musse på sin platta, förutom den halvtimmen han och Jamie hann leka innan scouterna. Mollie har enbart sovit en gång under dagen idag så från halv sex fram tills Pelle och Jamie kom hem gick min tid ut på att hålla henne vaken och roa henne... Inte så sugen på att kliva upp kl fem imorgon...

Nu är alla barn i säng och Pelle ska bokföra så jag ska försöka hitta på nåt roligt. Lägenheten är städad och hade det inte varit för min antisocker diet så hade jag nog bakat något... hmm... Ska iaf ta hand om sista tvätten och fundera lite på det :) vi ses!



Mollie läser en gammal handlingslista


Mollie äter lappen...


Alex väntar vid övergångsstället


Jamie på väg hem

Inga kommentarer: