söndag, januari 20, 2013

Sjuka familjen

Är rädd att här inte händer så mycket mer spännande här än att även Alex har fått feber och att pappan i familjen börjar känna sig lite risig också... Jamie har fortsatt feber och Mollie också, båda två sover för tillfället. Vi har varit ute och handlat lite men så mycket mer orkade inte denna sjuka familj med. Nu har vi hel och halvfabrikat så vi klarar oss tills vi är fit for fight igen och orkar laga mat... Inte så nyttigt men billigare än att äta Mcd och thaimat varje dag vilket för övrigt inte heller är nyttigt.  Men jag är lite konstig när jag är sjuk, jag vill bara ha onyttig mat och massa godis - inget annat får jag i mig så då passar ju denna diet. Tror inte jag blir tjock ändå, jag får inte i mig så mycket...

Så jag har ytterligare några dagar på hemmaplan att se fram emot... Jippi...


Tuppen i denna familjen - kl 6 var vi uppe idag


Trött febrig kille


Febrig kille myser hos pappa

Inga kommentarer: