torsdag, januari 24, 2013

fredag idag?

Vi har nästan lite fredagsmys här idag fastän det är torsdag. Det beror mest på att imorgon är killarna lediga från skolan och det är ju Jamies stora dag. Alla mina tre killar sitter och spelar spel, ser himla mysigt ut men jag vill inte vara med, är ganska mätt på spel förtillfället. Och en tillförlitlig källa säger mig att det kommer bli mer spelande imorgon ;) Mollie sover i sin säng så jag passar på att sitta själv vid datorn utan någon i knät, härligt! Men jag är väldigt trött, för mycket fysisk aktivitet idag tror jag och då fick jag ändå sovit middag en stund förut, det gjorde vi alla. Även Jamie somnade när han kom hem från skolan, kanske var för tidigt för honom att gå till skolan idag iaf... Men tja nu blir det ju ingen skola förrän på måndag och då hoppas jag hela familjen är på fötterna igen!

På morgondagens schema står enligt Jamie ett besök på Kings bastion och ett besök på hans favorit restaurang i Spanien. Kings bastion är en spelhall med bowling, spelmaskiner, bio och isrink för er som inte vet :) Ett bra ställe att roa barn regniga dagar som dem vi har just nu! Hoppas bara att alla är fit for fight enough, annars får bara Pelle eller jag gå dit med honom. Ska gör allt för att ge Jamie en bra födelsedag trots alla sjukdomar...

Inga kommentarer: