tisdag, november 13, 2012

Sömnbaksmälla

Har haft en sån där dag då sömnbristen kommit ikapp mig. Så jäkla trött har jag varit så jag har inte haft någon höjdardag alls.. Men när jag hämtade Jamie i skolan så gick vi in på macken o köpte lite kex och dricka och i samband med det så vände mitt humör. Troligtvis sockret, solen och en ognällig Jamie. Dock hade Jamie lyckats dra sönder dragkedjan på sin 3 veckor gamla ryggsäck så blev o gå o köpa en ny till honom igen... Han valde en axelbands väska utan dragkedja så denna borde bli svårare att ha sönder ;) stolt vart han iaf över nya väskan. Sen gick vi o handlade lite mat innan vi gick hem och lagade middag. Jag kokade även kräm till efterrätt, hittade inte potatismjöl så fick använda majsmjöl men det blev bra ändå efter en massa redande. Lite söt blev den men alla älskade den :) lägger in en video sen på Mollie när hon smakar :)
Stackars Alex hade 39 graders feber nu ikväll igen så ingen skola imorgon heller. Lite tråkigt för mig som blir hemma igen men jag börjar vänja mig...

Lite bilder i ingen ordning alls :)

Inga kommentarer: